فاران سنگ
خانه / سنگ مرمر / قیمت سنگ پله مرمر ساختمان | آخرین تغییرات آن ها در بازار

قیمت سنگ پله مرمر ساختمان | آخرین تغییرات آن ها در بازار

راه پله ی ساختمان محلی است که هم ساکنین و هم مهمان ها هنگام رفت و آمد از آن استفاده می کنند. پس اینکه هنگام ساخت منزل و آپارتمان ها مسکونی یا تجاری از مرغوب ترین، خوش رنگ ترین و زیبا ترین سنگ راه پله استفاده شود، بسیار اهمیت خواهد داشت. مرسوم ترین رنگ برای طراحی راه پله ها کرم و خاکستری و کاربردی ترین سنگ، سنگ های مرمریت و گرانیت می باشد. قیمت سنگ پله مرمر ساختمان با توجه به نوع فرآوری آن متفاوت خواهد بود. نوع رزین یا آپوکسی، استفاده از تکنولوژی UV، دقت در برش و گونیا بودن سنگ، میزان ساب و پولیش سنگ، توری پشت سنگ و نوع بسته بندی و حمل و نقل سنگ های مرمریت همگی در قیمت گذاری آن نقش تعیین کننده دارند.

قیمت سنگ پله مرمر ساختمان

تولید کننده بهترین سنگ های ساختمانی در کشور

قیمت سنگ پله مرمر ساختمان

با توجه به وجود مرغوب ترین معادن سنگی در کشور، تولید کنندگان بهترین سنگ های ساختمانی فعال در کشورمان سعی دارند با استفاده از ماشین آلات پیشرفته و تکنولوژی روز دنیا در تولیدات و فرآوری سنگ های داخلی نهایت استفاده را از این منابع با ارزش داشته باشند. تعداد زیادی کارخانه سنگ مرمریت، سنگ تراورتن، گرانیت، اونیکس در سراسر ایران مشغول فعالیت هستند.

که اکثرا سنگ هایی با کیفیت بالا را در بازار های داخلی و جهانی عرضه می کنند. لازم به ذکر است که ایران دومین کشور تولید کننده ی سنگ های تزئینی ساختمانی جهان است.

لیست قیمت سنگ پله پرطاووسی یزد

قیمت سنگ پله مرمر ساختمان

معادن سنگ های پر طاووسی که یک نوع مرمریت محسوب می شوند، در استان یزد واقع شده است. در فراوری این مرمریت از ماستیک بی رنگ یا رنگ زمینه جهت پر کردن رگه های بسیار ریز سطح رویی سنگ استفاده می شود. عملیات UV به صورت غیر مستقیم، رزین مخصوص را به داخل رگه ها هدایت و ثابت می کند، که باعث فراوری خوب در پولیش و صیقلی شدن سنگ می شود.

سنگ پله مرمریت پرطاووسی یزد به عنوان یک نوع سنگ پله ارزان از جمله پرفروش ترین ها محسوب می شود، و علاوه بر استفاده در پله ها، در دیوار های داخلی و خارجی و کف ساختمان و روی کابینت ها نیز کاربرد فراوان دارد.

جهت آگاهی قیمت انواع سنگ پله می توانید به وب سایت های فروش در این عرصه مراجعه نمایید و لیست قیمت انواع سنگ پله، سنگ نما و غیره را به صورت به روز مشاهده کنید.

گران ترین نمونه های سنگ پله و زیر پله در بازار

قیمت سنگ پله مرمر ساختمان

یکی از گران ترین نمونه های سنگ پله و زیر پله در بازار گرانیت است. سنگ های گرانیت به علت استحکام زیاد، شفافیت، زیبایی، تنوع در طرح ها و رنگ هایشان در بازار جهانی به عنوان یک سنگ تزئینی گران قیمت مورد استفاده قرار می گیرند. سنگ های گرانیت روشن و قرمز و صورتی رنگ، بسیار ارزنده اند، و در بازار فروش از جایگاه ویژه و مطلوبی برخوردارند. سنگ های کوارتز Quartz، آگات عقیق Agate Stone ، سنگ چینی کریستال Crystal Stone و غیره از دیگر نمونه های سنگ های ساختمانی گران قیمت محسوب می شوند.

صادرات انواع سنگ های ساختمانی

قیمت سنگ پله مرمر ساختمان

کشور ما دارای یکی از غنی ترین منابع سنگی در دنیا می باشد، که ذخایر معادن سنگی آن در حدود 15 میلیارد تن می باشد. این معادن شامل ؛ گرانیت ها، مرمریت ها، تراورتن ها و مرمر هاست، که در این میان تنوع رنگ و کیفیت سنگ های معادن ایران در جایگاه نخست جهان قرار دارد. سنگ تراورتن دارای 8 الی 10 تنالیته ی رنگی خوب در ایران است و این در حالیست که این تنوع رنگ در دیگر نقاط دنیا 2 تا 3 رنگ می باشد. در سنگ مرمر نیز کشور های پاکستان، افغانستان، مکزیک، چین با تنوع رنگ کمتر بعد کشور ما قرار می گیرند. به همین دلیل انواع سنگ ساختمانی ایران چه به صورت فرآوری شده چه به صورت خام، به اکثر کشور های دیگر صادر می شود.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
محمد مهدی محیطی
راه های ارتباطی با مدیر فروش:
mobile icon شماره موبایل: 09129441329
mobile icon شماره پشتیبان: 09032932500
telegram icon کانال تلگرام: faranstone@
email icon پست الکترونیکی: Faranstones@gmail.com

مطلب پیشنهادی

خرید سنگ مرمر تاسوس درجه یک با قیمتی ویژه

برای خرید سنگ مرمر تاسوس درجه یک با قیمتی ویژه می توانید به همین سایت مراجعه نمایید. البته باید گفت با توجه به کمیابی و زیبایی خارق‌العاده‌ای که این سنگ دارد، ا