فاران سنگ
خانه / سنگ مرمر / تهیه سنگ مرمر خور ارزان قیمت

تهیه سنگ مرمر خور ارزان قیمت

سنگ مرمر خور به رنگ کرم مایل به صورتی با رگه‌های قرمز رنگ می باشد. این نوع سنگ بسیار زیبا و منحصر به فرد بوده و دارای مقاومت و استحکام بالا، نظر بسیاری از خریداران را متوجه خود کرده است. از این نوع سنگ برای ساختمان های مسکونی و تجاری و اداری و نیز راه پله ها و کف پارکینگ ها به کار برده می شود. عوامل بسیاری وجود دارد که قیمت این نوع سنگ را تحت تاثیر قرار می دهد. عواملی از قبیل ابعاد و اندازه و ضخامت و … از عوامیک است که قیمت آن را تعیین می کند. برای تهیه سنگ مرمر خور ارزان قیمت راه و روش های مختلفی وجود دارد تا بتوانید محصولی ارزان قیمت و در عین حال با کیفیت را فراهم نمایید.

تهیه سنگ مرمر خور ارزان قیمت

ناگفته ها در مورد سنگ مرمر خور

ناگفته ها در مورد سنگ مرمر خورسنگ مرمر خور در رنگ های دیگری نیز فرآوری می شود. اما بیشتر در رنگ کرم بوده و به دلیل دارا بودن قیمت مناسب از آن بیشتر در ساختمان های مسکونی استفاده می شود. معماران و مهندسبن در ساخت و ساز در کف لابی و کف سالن ها استفاده از این سنگ را نیز مدنظر قرار می دهند. 

این نوع سنگ به صورت طولی و اسلب و تایل و … فرآوری می شود و با نام های مرمر خور قرمز و مرمر خور شاهدانه ای و مرمر خور گل پنبه ای در بازار نام گذاری شده اند.

هرچه سنگ های ساختمانی برش دقیق تری داشته باشند و در ابعاد بزرگتری باشند، قیمت بالاتری دارند. همچنین رنگ روشن آن قیمت بالاتری داشته و نیز هرچه رگه های قرمز درون آن کمتر باشد قیمت آن گران تر می باشد.

همانطور که گفته شد این نوع سنگ جزو سنگ های مقاوم و با استحکام به شمار می آید اگر به دنبال سنگ های مرمر مستحکم هستید این سنگ بهترین گزینه می باشد.

فروش عمده سنگ مرمر خور ممتاز

فروش عمده سنگ مرمر خور ممتازسنگ مرمر خور ممتاز و درجه یک که در معادن بیابانک در استان اصفهان وجود دارد به دست می آید و سپس در کارخانه ها در ابعاد مختلف برش داده می شوند.

با تولید و عرضه آن به بازار فروش سنگ های ساختمانی، این نوع سنگ ساختمانی به صورت عمده به دست خریداران عمده ای می رسد.

نوع ممتاز این سنگ ها، کیفیت بالاتری دارند و رگه های قرمز کمتری دارند و دارای صیقل پذیری بالایی هستند و از نوع شفاف می باشند و به عنوان محصولی درجه یک و مرغوب به بازار داخلی نمایش داده می شود. همچنین جزو بهترین سنگ های ساختمانی هستند که برای صادرات به سایر کشورها انتخاب و ارسال می شوند و امروزه در بازار فروش خوبی را از آن خود کرده است.

روش خرید آن هم به صورت حضوری از کارخانه ها و هم به صورت غیرحضوری از طریق اینترنتی بدون هزینه اضافی برای خریداران فراهم شده است.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
محمد مهدی محیطی
راه های ارتباطی با مدیر فروش:
mobile icon شماره موبایل: 09129441329
mobile icon شماره پشتیبان: 09032932500
telegram icon کانال تلگرام: faranstone@
email icon پست الکترونیکی: Faranstones@gmail.com

مطلب پیشنهادی

خرید سنگ مرمر تاسوس درجه یک با قیمتی ویژه

برای خرید سنگ مرمر تاسوس درجه یک با قیمتی ویژه می توانید به همین سایت مراجعه نمایید. البته باید گفت با توجه به کمیابی و زیبایی خارق‌العاده‌ای که این سنگ دارد، ا

دیدگاهتان را بنویسید