فاران سنگ
خانه / سنگ نما / تراورتن بی موج کمرشاهی درجه ۱

تراورتن بی موج کمرشاهی درجه ۱

ویژگی های تراورتن

سنگ تراورتن از سنگهای سخت، ملاط پذیر و مقاوم ساختمانی است. تراورتن با تنوع جنس، رنگ و طرحهای متنوع از بهترین گزینه هایی است که برای نمای ساختمان، راه پله و فضا سازی باغچه منازل و … قابل استفاده است. مقاومت این سنگ در برابر حرارت و سرما مثال زدنی است همچنین در برابر نور خورشید مقاومت خوبی دارد. تراورتن در برابر نور رنگ خود را از دست نمی‌دهد. از ویژگی های دیگر تراورتن ساب پذیری بسیار عالی آن است. جلای حاصل از ساب زدن این سنگ توجه بیننده را به خود جلب می کند. از دیگر مشخصات این سنگ مقاومت آن در برابر آلودگی هوا است.

 تراورتن بدون موج کمرشاهی

برای انتخاب یک سنگ مناسب، تنها مقاوم بودن و جلای آن کافی نیست. زیرا زیبایی سنگ نیز باید چشم نواز باشد و قطعا افراد خوش سلیقه برای لذت بردن از نمای ساختمان خود به دنبال سنگهای خوش رنگ و زیبا هستند. رنگهایی که منطبق با سلیقه آنان باشد. رنگهایی که نمای ساختمان را زیباتر جلوه دهد. رنگهایی که در عین زیبایی، آرامش بخش هم باشند!

اگر به دنبال یک سنگ مقاوم و زیبا برای نمای ساختمان خود هستید. پیشنهاد ما تراورتن کمرشاهی است. تراورتن کمرشاهی با جلاپذیری بسیار خوب در رنگهای کرم و شکلاتی با رگه های طلایی و قهوه ای فراوری میگردد. تراورتن کمر شاهی کرم رنگ گرما بخشی و چشم نوازی خاصی دارد. این امر سبب میشود تا وسعت و دلبازی ساختمان بیشتر تبلور نماید.

شرکت فاران با بیش از ۴۶ سال تجربه در عرضه سنگهای ساختمانی در داخل و خارج از کشور فعالیت می کند. فاران همواره مورد توجه مشتریان خود بوده است و در بهترین شکل ممکن در حال فعالیت است.

پذیرفتن سفارشات

انواع سنگ های ساختمانی مرمریت، تراورتن و گرانیت را از فاران بخواهید.
جهت ارتباط با نمایندگان فروش با شماره ۰۹۱۲۷۵۱۵۸۲۴ تماس حاصل فرمایید.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
محمد مهدی محیطی
راه های ارتباطی با مدیر فروش:
mobile icon شماره موبایل: 09129441329
mobile icon شماره پشتیبان: 09032932500
telegram icon کانال تلگرام: faranstone@
email icon پست الکترونیکی: Faranstones@gmail.com

مطلب پیشنهادی

قیمت سنگ نما

قیمت سنگ نما | فروش انواع مختلف آن در اصفهان

قیمت سنگ نما در بازارهای مطمئن حضوری، غیرحضوری بسیار بهینه و به صرفه می باشد. …