فاران سنگ
خانه / سنگ مرمریت / انواع سنگ مرمریت ساختمانی | لیست به روزترین قیمت های آن ها

انواع سنگ مرمریت ساختمانی | لیست به روزترین قیمت های آن ها

انواع سنگ مرمریت ساختمانی را در بازار می توان به دو روش حضوری و آنلاین خریداری کرد. خرید آنلاین مرمریت موجب صرفه جویی در هزینه های شما می گردد. قیمت مدل های مختلف سنگ مرمریت به فاکتورهای مختلفی بستگی دارد که از مهم ترین آن ها می توان به میزان مقاومت این محصول اشاره کرد. سنگ مرمریت در صنایع مختلفی کاربردهای گسترده دارد. تولید سنگ های مرمریت در ایران به وسیله بروزترین و پیشرفته ترین امکانات انجام می شود که در کیفیت نهایی این محصول بسیار تاثیر گذار خواهد بود. صادرات سنگ های مرمریت تولید شده در ایران به کشورهای مختلف دنیا صورت می گیرد.

انواع سنگ مرمریت ساختمانی

مهمترین کاربرد های سنگ مرمریت در ساختمان ها

انواع سنگ مرمریت ساختمانی

سنگ مرمریت نوعی سنگ دگرگونی می باشد که در صنعت ساختمان سازی و دیگر صنایع کاربرد گسترده دارد. از مهم ترین کاربردهای این محصول در ساختمان ها می توانیم موارد زیر را نام ببریم:

  1. سرویس بهداشتی
  2. حمام
  3. نمای بیرونی ساختمان ها
  4. راه پله ها
  5. آشپزخانه
  6. حال و پذیرایی
  7. کف ساختمان ها
  8. دیوارها

مقاومت بالای این نوع سنگ در برابر رطوبت و شرایط آب و هوایی مختلف باعث شده تا از آن در همه نقاط ساختمان ها استفاده شود. امروزه شاهد آن هستیم که در نمای بیرونی از سنگ مرمریت کف استفاده می کنند. مرمریت به دلیل طرح ها و رگه های زیبایی که دارد، به نمای ساختمان شما جلوه زیبایی می بخشد.

البته برخی از مدل های مرمریت مقاومت کمی در برابر رطوبت دارند، به همین دلیل بهتر است برای این مکان ها از مدل های مستحکم این نوع سنگ استفاده گردد.

تولید کنندگان برتر سنگ مرمریت در کشور

انواع سنگ مرمریت ساختمانی

در ایران معدن تولید سنگ ساختمانی در شهرهای مختلف وجود دارد که از جمله این شهرها می توان به سبزوار، نیشابور، کاشمر و بیرجند اشاره کرد. به همین دلیل بیشترین مراکز تولید مرمریت خالص در این شهرها قرار دارند.

تولید سنگ های مرمریت در کشور در سال های اخیر با گسترش زیادی مواجه بوده است. در حال حاضر تولید کنندگان زیادی در ایران در این زمینه مشغول به فعالیت هستند که همین امر موجب رفع نیازهای بازار داخلی شده است.

در ایران انواع سنگ ساختمانی هم چون مرمریت با کیفیت بسیار بالایی تولید می شود که همین امر زمینه صادرات این محصول به کشورهای دیگر را فراهم کرده است. برای اطلاع از لیست تولید کنندگان برتر این مدل سنگ می توانید به سایت های اینترنتی مراجعه کنید.

خرید انواع سنگ های ساختمانی در بازار

انواع سنگ مرمریت ساختمانی

تنوع زیاد ر رنگ و هم چنین طرح پذیری آسان سنگ های مرمریت باعث شده که میزان خرید این محصول در مقایسه با سنگ های دیگر بالا باشد. امروزه به دلیل گسترش ارتباطات و افزایش استفاده از اینترنت، اکثر افراد تمایل دارند که خرید خود را نیز به صورت آنلاین انجام دهند.

خرید اینترنتی یکی از ساده ترین و بی دردسر ترین روش در بازار سنگ مرمریت است که باعث شده افراد زیادی از آن استقبال نمایند.

با انجام این خرید می توانید در وقت و هزینه های خود صرفه جویی کنید و محصول مورد نیاز خود را در اسرع وقت خریداری نمایید. برای این کار کافی است که در این فروشگاه های آنلاین ثبت نام کنید و از جدید ترین مدل های سنگ مطلع گردید.

مرکز فروش انواع سنگ و مصالح ساختمانی در ایران

انواع سنگ مرمریت ساختمانی

سنگ های مرمریت نوعی سنگ ساختمانی می باشد که از کانی های کلسیت و دولومیت ایجاد شده است. این نوع سنگ از آهک تشکیل شده و دارای طرح و رنگ های مختلفی می باشد. از جمله رنگ های این مدل سنگ می توان به سنگ مرمریت مشکی، سنگ قهوه ایی، سنگ کرم و قرمز اشاره کرد.

در شهرهای مختلف ایران مراکز فروش این محصول وجود دارند که انواع مصالح ساختمانی را با نازل ترین قیمت در دسترس مشتریان خود قرار می دهند. علاوه بر سنگ مرمریت، در این مراکز انواع سنگ گرانیت ساختمانی نیز وجود دارد. فروش در این مراکز به صورت مستقیم انجام می گیرد.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
محمد مهدی محیطی
راه های ارتباطی با مدیر فروش:
mobile icon شماره موبایل: 09129441329
mobile icon شماره پشتیبان: 09032932500
telegram icon کانال تلگرام: faranstone@
email icon پست الکترونیکی: Faranstones@gmail.com