فاران سنگ
خانه / سنگ مرمر / خرید سنگ مرمر تاسوس درجه یک با قیمتی ویژه

خرید سنگ مرمر تاسوس درجه یک با قیمتی ویژه

برای خرید سنگ مرمر تاسوس درجه یک با قیمتی ویژه می توانید به همین سایت مراجعه نمایید. البته باید گفت با توجه به کمیابی و زیبایی خارق‌العاده‌ای که این سنگ دارد، انتخاب آن می تواند یکی از بهترین انتخاب‌های شما باشد.
خرید سنگ مرمر تاسوس درجه یک با قیمتی ویژه

جدیدترین انواع سنگ مرمر تاسوس

جدیدترین انواع سنگ مرمر تاسوس

سنگ ها به عنوان یکی از مهمترین محصولاتی هستند که نقش ویژه‌ای در نمای ساختمان و همچنین استحکام آنها دارند. در گذشته بسیاری از پادشاهان از انواع گوناگون این سنگ ها برای کاخ های خود استفاده می کردند. در واقع آنها برای اینکه شکوه و جلال خود را به رخ سایرین بکشند، از این سنگ های زیبا در نماسازی ساختمان‌های شان استفاده می کردند.

یکی از زیباترین انواع این سنگ ها مرمر «تاسوس» نام دارد که از آن برای نماهای بیرونی و داخل ساختمان ها استفاده می شود. در حال حاضر انواع سنگ مرمر تاسوس در بازار عرضه می شود. به طور کلی می توان گفت این سنگ دارای ویژگی های منحصر به فردی بوده که آن را از سایر انواع سنگ ها متمایز می کند.

از جمله ویژگی های این سنگ ها می توان به جذب بسیار پایین رطوبت و آب اشاره نمود که همین امر نیز سبب استفاده از آن برای مکان هایی مانند حمام و دستشویی شده است. به طور کلی این سنگ از نوع مرمریت و کریستال با انواع رنگ‌های سفید و یا نیمه سفید بوده که بیشتر از یکی از شهرهای یونان استخراج می شود. در واقع وجه تسمیه این سنگ برگرفته از شهر تاسوس در یونان می باشد.

از دیگر ویژگی‌های ساختاری این سنگ می توان به موارد زیر اشاره نمود.

  • تراکم بسیار بالا
  • استحکام فوق‌العاده
  • ساب‌ پذیری عالی
  • سطح صیقلی و براق
  • مقاومت سایشی بالا
  • مقاومت فشاری بالا
  • رنگ سفید خالص و طرح منحصر به فرد
  • جذب آب بسیار پایین و ناچیز

لازم به ذکر است که این سنگ یکی از انواع سنگ های کمیاب در کشور بوده که به همین دلیل نیز میزان استفاده از آن برای بسیاری از طراحان و معماران به طور خاصی مورد توجه قرار دارد. همچنین  این سنگ در رنگ های متنوع و با طراحی های بسیار چشم نوازی در بازار عرضه می شود.

مشاوره برای انتخاب و خرید سنگ مرمر تاسوس

مشاوره برای انتخاب و خرید سنگ مرمر تاسوس همان طور که می دانید همواره برای انتخاب و خرید سنگ مرمر تاسوس نیاز به مشاوره در این زمینه خواهید داشت. بر این اساس شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این سنگ به همین سایت مراجعه نموده و با انواع این سنگ و همچنین کاربردهای آنها آشنا شوید. از طرفی قیمت این محصول نیز به عوامل متعددی نظیر ابعاد و کیفیت نهایی آن بستگی دارد.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
محمد مهدی محیطی
راه های ارتباطی با مدیر فروش:
mobile icon شماره موبایل: 09129441329
mobile icon شماره پشتیبان: 09032932500
telegram icon کانال تلگرام: faranstone@
email icon پست الکترونیکی: Faranstones@gmail.com

مطلب پیشنهادی

تهیه سنگ مرمر خور ارزان قیمت

سنگ مرمر خور به رنگ کرم مایل به صورتی با رگه‌های قرمز رنگ می باشد. این نوع سنگ بسیار زیبا و منحصر به فرد بوده و دارای مقاومت و استحکام بالا، نظر بسیاری از خریدا

دیدگاهتان را بنویسید