فاران سنگ
خانه / سنگ نما / انواع سنگ نمای ساختمان ویلایی | خرید مستقیم آن ها به قیمت کارخانه

انواع سنگ نمای ساختمان ویلایی | خرید مستقیم آن ها به قیمت کارخانه

در امر ساختمان سازی علاوه بر رعایت نکاتی همچون پی سازی و فونداسیون، نمای ظاهری بسیار اهمیت ویژه و چشمگیری دارد. نمای یک ساختمان را می توان با سنگ زیباتر و شکیل تر کرد. انواع سنگ نمای ساختمان ویلایی را باید از مراکزی که در این زمینه تخصص لازم را دارند، خریداری نمود. کارفرما با خرید مستقیم سنگ نماهای ساختمان به قیمت کارخانه، می تواند در هزینه های خود صرفه جویی لازم را داشته باشد.

انواع سنگ نمای ساختمان ویلایی

 

مراکز فروش انواع مختلف سنگ های ساختمانی

انواع سنگ نمای ساختمان ویلایی

ایجاد طرح و ظاهری شیک و جذاب برای یک ساختمان، کاری بسیار مهم می باشد. ساختمانی های ویلایی و یا حتی انواع دیگر را می توان با انواع سنگ های نما، جلوه ای بی نظیر به آنها داد.

طراحان و مهندسین از انواع مختلف سنگ های ساختمانی در طرح، رنگ بندی و سبک های گوناگون استفاده می کنند. از انواع سنگ های ساختمانی می توان به سنگ نمای رومی و یا سنگ تراورتن سفید اشاره کرد، که استفاده از آنها ظاهر و ساختاری بی نظیر و شگفت انگیز به ساختمان می دهد.

در کشور ما، افرد و گروه های بازرگانی زیادی وجود دارند که با ایجاد مراکز فروش سنگ نماهای ساختمانی توانسته اند، خدمات خوبی را به مشتریان عرضه کنند. مراکز فروش به دو روش زیر در سراسر کشور فعال می باشند:

  • آنلاین و یا اینترنتی از طریق سایت و یا کانال های معتبر
  • حضوری از طریق فروشگاه ها و یا دفاتر فروش مستقیم تولید کنندگان و یا وارد کنندگان

خرید سنگ نما برای ساختمان های ویلایی

انواع سنگ نمای ساختمان ویلایی

برای کارفرمایان و پیمانکاران همیشه ظاهر یک ساختمان اهمیت ویژه ای دارد، زیرا که نمای یک ساختمان در امر خرید و فروش آن نیز بسیار تاثیرگذار است. ساختمان های ویلایی اگر با سنگ نما شوند زیبایی آنها دوچندان می گردد. اغلب کارفرمایان و مهندسین طراحی، ترجیح می دهند از نمای سنگ ساده به دلیل پرطرفدار بودن برای ساختمان های ویلایی استفاده کنند.

برای خرید انواع سنگ نما برای ساختمان های ویلایی ابتدا باید با متخصص و کارشناسان مربوطه مشاوره کرد. در مراکز معتبر اینترنتی، مانند نمایندگی ما، شما می توانید با تماس با کارشناسان فروش از راهنمایی های آنها استفاده لازم را ببرید.

علاوه بر راهنمایی و مشاوره از پرسنل مجرب، خرید انواع سنگ ساختمانی ارزان با کیفیتی منحصر بفرد و مناسب از طریق این سایت برای تمام مشتریان عمده و یا جزئی در متریال های مختلف فراهم است.

انتخاب بهترین طرح برای سنگ نمای ساختمان

انواع سنگ نمای ساختمان ویلایی

زیبایی نمای یک ساختمان معرف هوش و هنر طراح آن می باشد. در ساختمان های موجود در شهر و یا حتی خارج از شهر برای زیباسازی آن منطقه، نما باید دارای اولویت بالایی باشد. به طور کلی سنگ به دلیل استحکام بالا می تواند نسبت به انوع دیگر مصالح از جمله آجر، سرامیک و یا … برای نمای یک ساختمان مناسب تر باشد. برای انتخاب بهترین طرح برای سنگ نمای ساختمان، باید یک سری ویژگی های مختلفی را نیز در نظر بگیریم، که می توان به نمونه های زیر اشاره کرد:

  • مقاومت قابل قبول در برابر ضربه، آتش سوزی، زلزله
  • برش پذيری و صیقل پذيری ایده آل سنگ
  • زیبایی ظاهر
  • وجود تخلخل جهت چسبیدن کامل و یکپارچه شدن با ملات و …

لازم به ذکر است، شما خریدار محترم علاوه بر دقت به کیفیت و خصوصیات ظاهری سنگ نما، باید قیمت آن نیز برایتان اهمیت داشته باشد. قیمت سنگ نما در وب سایت ما به دلیل فروش بدون واسطه، بسیار مقرون به صرفه برای مشتری تمام می شود.

خرید انواع مصالح ساختمانی در بازار

انواع سنگ نمای ساختمان ویلایی

مصالح ساختمانی دارای انواع و اقسام گوناگونی می باشند، و هر کدام دارای ویژگی ها و کاربردهای متنوعی هستند. از انواع مصالح ساختمانی می توان به نمونه های زیر اشاره کرد:

  • سنگ
  • آجر
  • سیمان
  • سرامیک
  • در، پنجره و …

خرید انواع مصالح ساختمانی در بازار علاوه بر مصالح فروشی های حضوری، از طریق فروشگاه های اینترنتی نیز صورت می گیرد. فروشگاه آنلاین ما انواع مصالح ساختمانی از جمله سنگ نما را در تناژهای مختلف و در محل مورد نظر به دست شما مشتریان عزیز در سریع ترین زمان ممکن می رساند.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
محمد مهدی محیطی
راه های ارتباطی با مدیر فروش:
mobile icon شماره موبایل: 09129441329
mobile icon شماره پشتیبان: 09032932500
telegram icon کانال تلگرام: faranstone@
email icon پست الکترونیکی: Faranstones@gmail.com

مطلب پیشنهادی

تراورتن بی موج کمرشاهی درجه ۱

ویژگی های تراورتن سنگ تراورتن از سنگهای سخت، ملاط پذیر و مقاوم ساختمانی است. تراورتن …